Kāpēc Dievs mūs aicina tur, kur mēs negribam doties?

Vai tu esi kādreiz domājis, kāpēc Dievs bieži mūs aicina uz tādām vietām, par kurām mēs kādreiz esam teikuši “Nē! Es tur NEKAD neiešu!” vai “Es NEKAD to nedarīšu!” ? Liekas, ka Dievs grib pasmieties par mums un mūs paķircināt, sakot “Iesi gan!” Tomēr tā tas īsti nav. Kāpēc? Par to ir šis raksts.

Pirmkārt, galvenā kļūda šādā domāšanā ir hronoloģija. Dievs Jeremijam teica,

Pirms Es tevi radīju mātes miesās, Es tevi jau pazinu, un, pirms tu piedzimi no mātes miesām, Es tevi svētīju un tevi izredzēju par pravieti tautām. (Jeremijas 1:5)

Jeremija tika izredzēts jau pirms viņa dzimšanas. Patiesībā, arī viņš teica, neliec man to darīt, es esmu pārāk jauns (1:6) Bet, Dievs zināja, kas Jeremijam bija jādara pirms viņa dzimšanas. Mēs tikām izredzēti noteiktai vietai un lietai mūsu dzīvēs jau pirms mūsu vecāki satikās. Citviet, Bībele saka:

Tavas acis mani redzēja kā bezmiesas iedīgli, un Tavā grāmatā bija rakstītas visas manas dienas, jau noteiktas, kad to vēl nebija it nevienas.  (Psalms 139:16)

Dievs bija sagatavojis visas mūsu dienas jau iepriekš, lai mēs varētu izdarīt mūsu misiju – to, kāpēc mēs esam uz šīs zemes.

Kāpēc tad mēs bieži negribam iet tur, kur Dievs mūs aicina?

Attēls vēl nav pilnīgs. Ir arī Sātans, kurš ir nācis visu iznīcināt, kā Jēzus mums izpalīdzīgi to apraksta (Jāņa 10:10). Jau kopš dienas, kopš viņš uzzināja, ka tu būsi aicināts noteiktai kalpošanai, īpašai misijai, viņš ir darījis visu, kas bijis viņa spēkos, lai to novērstu. Un visacīmredzamākais veids, kā to izdarīt, ir likt tev baidīties vai ienīst vai panākt, ka tev vienkārši nepatīk tā vieta, kalpošana, sabiedrība, rase vai tauta, kurā tev būtu jākalpo. Ja viņš ir veiksmīgs tajā, viņš pazaudē mazāk dvēseļu savā mūžīgajā cīņā ar Dievu.

Tātad, kā saka Jēkabs,

Tad nu padodieties Dievam, stājieties pretim velnam, un viņš bēgs no jums; tuvojieties Dievam, tad Viņš tuvosies jums. (Jēkaba 4:7-8a)

Stājies velnam pretī arī, kad viņš cenšās izjaukt tavu kalpošanu, bet tā vietā tuvojies Dievam un padodies viņam. Tad viņš tuvosies tev un būs kopā ar tevi (Jer. 1:8, Joz. 1:9, Ebr. 13:5).

Lai Dievs svētī!

Leave a Reply

