Vai Tu vari palīdzēt?

Labdien,

Mani sauc Klāvs Māris Miezis un es nāku no Ventspils, Latvijas. Nākošgad es plānoju mācīties Dānijas Vasarsvētku Bībeles Koledžā (Danish Pentecostal Bible College – DPBC), kur es tiecos pēc Bakalaura grāda teoloģijā, Bībeliskajās studijās, sadarbojoties ar Harvest Bible College Austrālijā. Esot jau pavadījis gadu DPBC, varu pastāstīt, ka šī ir lieliska vieta, ar labiem skolotājiem, Bībelē balstītu mācību, labām iespējām pielietot praksē to, kas iemācīts. Lai turpinātu mācības, man nepieciešami 5316 EUR. Un tieši Jūs varat man palīdzēt, sūtot kaut nedaudz uz zemāk atrodamo bankas kontu – katru mēnesi vai tikai vienu reizi – tas ir Jūsu pašu ziņā! Piemēram, Jūs varat apmaksāt vienu kursu manās Bakalaura mācībās – 320 AUD jeb 220 EUR. Visi kopā mēs to varam sasniegt!

Naudu Jūs varat sūtīt uz šo bankas kontu: LV36HABA0551031171774

KLĀVS MĀRIS MIEZIS

Personas kods: 041193-11630

 

Vai PayPal – E-pasts:

kmmiezis@gmail.com

 

Paldies par ieguldījumu manā personiskajā izaugsmē un arī Dieva Valstībā jau iepriekš, un lai Dievs Jūs svētī!

 

Sīkāka informācija par skolām mājaslapās:

DPBC – http://mariager-hojskole.dk/en/

Harvest – http://www.harvest.edu.au/

Leave a Reply

